ASU II ، 24 پورت ONS x2

جک های هوشمند T1 برای LD و محلی

 

مشتری نیاز داشت از "اتاق تلفن" که بیش از 20 سال توسط سیستم ها اشغال شده بود ، به مرکز داده جدید منتقل شود. T1 برای محلی و LD.

 

انتقال موفقیت آمیز به مکان جدید. کابل ها و کابل های هوشمند جدید حدود یک سال پیش برای آماده سازی این رویداد اجرا شدند. کابل های جدید آمفنول را از مرکز داده برای مسدود کردن استفاده کنید ، هر دو را به درستی در بلوک 110 پانچ کنید. C4 درست شکسته شده تن تست روی هر جفت قبل و بعد از مشت زدن و مشت C4 ، به جز 3 همه خوب بودند. ASU II با کابل کراس اوور به 3300 متصل شده است.

 

شماره ... من سیستم را منتقل کردم. هیچ پیکربندی تغییر نکرده است. همه چیز را وصل کرد ، همه چیز آنطور که باید به وجود آمد ، به جز ASU II که من به جای کراس اوور ، یک کابل استاندارد را وصل کردم. کابل مناسب را متصل کرده و ASU II با چشمک زدن قرمز متوقف شد. MXe III ASU II را پیدا کرد ، همه عالی بودند. تلفن های آسانسور پانچ شده و دزدگیر سوم ساختمان ... شماره گیری شد. شروع به مشت زدن به دستگاههای فاکس ، شماره گیری ، فکس در انتهای دیگر فکس می شود ... WRETURN FAX نمی تواند دریافت کند. من همه خطوط را دوبار بررسی و تنظیم کردم ... آنها به مکان های مناسب و در بلوک ها منتهی می شوند و من صدا می گیرم و می توانم شماره گیری کنم. من حتی با انجام تمام تنظیمات مناسب در کنترلر ، یک مکان در بلوک را تغییر دادم ... STILL CALL OUT ... نمی توان دریافت کرد.

 

آزمایش روی بلوک مستقیماً از Amphenols .... من می توانم تماس بگیرم ، نمی توانم IN را به buttset فراخوانی کنم

 

من در ایده های تازه ای در این زمینه هستم ، شاید چیزی ساده که گمش کرده ام.

 

پیشاپیش متشکرم ، من به خانه می روم زیرا در تلاش برای کشف این مسئله سردرد دارم.