مایتل

ارائه خدماتی چون رفع مشکلات مراکز تلفن مایتل، آموزش مراکز تلفن مایتل و نرم افزار های مرتبط

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

IP NETWORKING

IP NETWORKING آموزش

COMPRESSION

MiVoice Business supports G.722.1 and compresses calls using G.729a. Compression reduces the bandwidth of a call from 64 kbps to 8 kbps plus packet overhead.

 

G.729a compression is also supported for calls that have TDM (Digital or Analog).

 

IP NETWORKING

The IP Networking feature supports G.711 and G.729a encoding. Connections with up to 999

other network nodes are supported. A total of 2000 IP network connections are supported from

any one node and up to 200 connections can be defined between any two nodes.

 

SIP TRUNKING

MiVoice Business administrators can configure a voice stream packet rate for SIP trunks to

their service providers between 10ms to 80ms (with 10ms increments).

 

RESILIENCY

Note: Resiliency is an IP solution that does not support ONS, DNIC and older

4000-series IP Phones.

 

EMBEDDED VOICE MAIL

Up to 30 ports are available for voice mail calls with support for a maximum of 750 mailboxes and 450 hours of storage time.

 

فشرده سازی
MiVoice Business از G.722.1 پشتیبانی می کند و تماس ها را با استفاده از G.729a فشرده می کند. فشرده سازی پهنای باند تماس را از 64 kbps به 8 kbps به علاوه بسته سربار کاهش می دهد.

فشرده سازی G.729a همچنین برای تماس هایی که دارای TDM (دیجیتال یا آنالوگ) هستند پشتیبانی می شود.

شبکه سازی IP
ویژگی IP Networking از رمزگذاری G.711 و G.729a پشتیبانی می کند. اتصالات تا 999
دیگر گره های شبکه پشتیبانی می شوند. در کل 2000 اتصال شبکه IP از طریق پشتیبانی می شود
هر یک از گره ها و حداکثر 200 اتصال را می توان بین هر دو گره تعریف کرد.

SIP TRANKING
مدیران تجارت MiVoice می توانند نرخ بسته جریان صوتی را برای تنه های SIP به پیکربندی کنند
ارائه دهندگان خدمات آنها بین 10ms تا 80ms (با 10ms افزایش).

انعطاف پذیری
توجه: انعطاف پذیری یک راه حل IP است که از ONS ، DNIC و قدیمی تر پشتیبانی نمی کند
تلفن های IP سری 4000.

ایمیل صوتی EMBEDDED
حداکثر 30 درگاه برای تماس های پست صوتی با پشتیبانی حداکثر 750 صندوق پستی و 450 ساعت زمان ذخیره سازی در دسترس است.

۱۶ تیر ۰۰ ، ۰۹:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رامین یوسفی

مایتل ارائه دهنده راه حل های ارتباطی منحصر به فرد

مایتل ارائه دهنده راه حل های ارتباطی منحصر به فرد برای کسب و کارهای مختلف می باشد. راه حل های ما ساده اما جامع، انعطاف پذیر و قابل اعتماد است

ارتباطات و هماهنگی یکپارچه

هنگامی که این ابزارها به یک سیستم متصل می شوند  به راحتی  ارتباطات را در میان دستگاه ها برقرار می کند، ارتباطات و همکاری یکپارچه یا UCC نامیده می شود.

درست همانطور که یک خط کوتاهترین فاصله بین دو نقطه است، ارتباطات یکپارچه به کسب و کار اجازه می دهد تا سریعترین تصمیمات و معاملات را ممکن کند. UCC به کاربران اجازه می دهد تا به هر نحوی با توجه به نیاز و موقعیت آنها ارتباط برقرار کنند. و ابزارهای فردی به هم پیوسته هستند تا دسترسی آسان و کارآمد باشد.

راه حل ارتباطی یکپارچه

مایتل ارائه راه حل های ارتباطی یکپارچه را برای شرکت های تجاری در هر اندازه ای ارائه می دهد. تمام راه حل های صوتی مایتل را می توان به راه حل های UCC کامل، با ویژگی های عالی و منحصر به فرد گسترش داد. و از آنجا که مایتل امکان راه اندازی این راه حل های قدرتمند را هم در سخت افزار مایتل و همچنین سرور های مشتری از طریق نرم افزار را دارد، می توانید با توجه به شرایط و زمان خود، بهترین بهره برداری را انجام دهید.

 

همچنین مایتل راه حل های ارتباطی صوتی و یکپارچه را به عنوان یک سرویس ارائه می دهد. قابلیت های ابری (cloud) ما به این معنی است که شما می توانید تمام سخت افزارها و سرورها را از بین ببرید و به جای آن یک سیستم UC با استفاده از مراکز داده خود داشته باشید.

 

مایتل راهکارهای ارتباطات تجاری را برای بیش از 40 سال ارائه کرده است. راه حل های ما ساده اما جامع و شامل نرم افزار اصلی، تلفن، هدست و برنامه های کاربردی قوی مانند راه حل های مرکز تماس و مجموعه ای از قابلیت های تلفن همراه است. راه حل های ما مطابق با استانداردهای صنعت، ارائه بالاترین قابلیت اطمینان و آزادی بی سابقه و انعطاف پذیری میباشد.

۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۱:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رامین یوسفی

تاریخچه شرکت مایتل

تاریخچه شرکت مایتل

شرکت مایتل در سال ۱۹۷۳ تاسیس گردیده و امروز یکی از پیشگامان بزرگ راه حل های ارتباطی در دنیا برای شرکت هایی با اندازه های مختلف (کوچک تا بزرگ) و موسسات بسیار بزرگ محسوب می گردد. مایتل در ۹۰ کشور دنیا فعالیت می کند و بیش از ۱۵۰۰ نمایندگی رسمی دارد. پس از خریدن شرکت اینترتل در سال ۲۰۰۷ مایتل با قدرت و تسلط بیشتری در بازار فعالیت داشته و در رده های محصولات مخصوص شرکت های بسیار کوچک نیز راه حل های موفق خود را عرضه می نماید.

مایتل موفقیت ۳۵ ساله خود را صرفاً مدیون اراده تخصصی خدمات فروش و پس از فروش خود می داند و محصولات خود را بر اساس نیازهای خاص بازار طراحی و تولید می نماید.
شرکت مایتل همواره پیشرو در ارائه نوآوری های جهانی در این صنعت بوده است.

https://mitel.ir/wp-content/uploads/2017/10/logo.png

  • اولین سازنده کنسول های اپراتور با صفحه نمایشگر
  • ۳۰ سال تجربه در سیستم های تلفنی سازمانها، ادارات، صنایع و مراکز نظامی
  • اولین سازنده مراکز تلفن با کنترل نرم افزاری
  • اولین سازنده گوشی های تلفنی دیجیتال با امکان دسترسی به منوهای نرم افزاری
  • اولین سازنده کنسول های  اپراتور با صفحه نمایشگر
  • اولین سازنده سیستم اطلاع رسانی متمرکز در مرکز تلفن با ویژگی اجرای فرامین صوتی
  • اولین عرضه کننده مراکز تلفن IP PBX با ویژگی های کامل تلفنی
  • اولین عرضه کننده سیستم های تلفنی IP در ایران
  • اولین عرضه کننده سیستم های رومیزی صوتی و تصویری IP
  • اولین تولیدکننده گوشی های IP به صورت تمام رنگی و Full Touch Sensitive

درباره آموزشی

شرکت آموزشی به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف طراحی سامانه های ارتباطی در ابعاد گسترده و دستیابی به بازارهای داخلی و خارجی آغاز به کار نموده است.

این شرکت با حرکت بر لبه تکنولوژی و مشارکت با شرکت های خارجی و داخلی، تجارب ارزنده ای در ارایه راهکارهای ویژه سازمان های بزرگ کسب نموده و به همین دلیل طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان این شرکت را سازمان ها، بانک ها، و شرکت های دولتی و خصوصی تشکیل داده اند.

شرکت آموزشی همکاری خود را با کمپانی مایتل کانادا به عنوان نمایندگی رسمی در ایران آغاز کرده و با استفاده از توان فنی و تولیدی آن شرکت سعی در ارائه سیستم های منحصر به فرد با قابلیت اطمینان بالا، همگام و هم دوش با دانش و فناوری روز دنیا نموده است که محصولات متنوع و برتر این شرکت نشان دهنده گوشه ای از ثمرات این تلاش هاست.

نکات متمایز کننده شرکت آموزشی

  • تأمین سریع و آسان کالا در داخل کشور بدون هیچ گونه محدودیت
  • تیم های نصب و راه اندازی مجرب در سراسر کشور
  • شبکه پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور
  • مرکز آموزش با ارائه گواهینامه بین المللی MITEL
  • مرکز تعمیرات
  • مرکز پیام پشتیبانی (Support Contact Center)

چشم اندازها و برنامه ها

ماموریت شرکت آموزشی پیشرفت و توسعه تا مرز خودکفایی درحوزه مخابرات می باشد و چشم انداز شرکت عبار

۰۱ تیر ۰۰ ، ۱۲:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رامین یوسفی